Pri ohýbaní výfukového potrubia je používaná špeciálna technológia ohýbania s tŕňom vo vnútri, kedy pri ohybe nedochádza k zúženiu výfukového potrubia a hotové výfukové potrubie má rovnaký priemer po celej svojej dĺžke, čo má za následok prúdenie plynov presne také, aké konštruktéri daného modelu voziedla zložitými termodynamickými výpočtami vyprojektovali. Jedine tak môže mať vozidlo spotrebu paliva a výkon taký ako tomu bolo pri novom vozidle. V súvislosti s výfukovým portubím nesmieme opomenúť dôležitý fakt týkajúci sa tzv. švov rúrok, ktoré sú v prípade MTS pokryté vrstvou hliníku, a teda sú lepšie chránené pred koróziou.
Veľmi dôležitým stupňom pri výrobe je zváranie, ktorému sa v MTS náležite páčlivo venujú. Tiež preto má v MTS ručné zváranie iba 10% podiel, ďalších 30% je zvarovaných automatom a až 60% je zvarených roboticky. Naviac zváranie prírub je 100% robotické. Ručné zváranie je používané v podstate iba pri nízkoobrátkových položkách kvôli zachovaniu vysokej flexibility výroby a tiež je používané pri niektorých veľmi zložitých zvaroch na ťažko prístupných miestach. Žiadne zvary nie sú ako v prípade niektorých výrobcov maskované vrstvou farby, z technického hľadiska úplne nezmyselne vzhľadom na vysoké teploty pri ktorých výfukový systém pracuje. Zvary v prípade MTS sú robené v ochrannej atmosfére a okolitý materiál nie je zbytočne vyhrievaný! Tým pádom sú ďaleko menej náchylné ku korózii!
Ďalším špecifickým bodom je pertlovanie tiel tlmičov. Väčšina výrobcov používa na výrobu jednoduchšie a teda aj lacnejšie ploché pertle, ktoré však nedosahujú technických kvalít guľatých pertlov využívaných práve pri MTS. Guľaté pertle vykazujú lepšiu pružnosť pri tepelnom namáhaní spoločne s lepšou vzduchotesnosťou. Na výrobu všetkých výfukov sú použité tie najkvalitnejšie certifikované suroviny ako pohliníkovaný plech o sile 0,6mm, ktorý je dávaný v dvoch vrstvách (dvojitá ochrana proti korózii), vnútorné prepážky o sile 1,5mm, koncové viečka 2mm a rúrky o sile steny 1,5mm. Všetko toto spoločne zaručuje vynikajícu ochranu pred koróziou.